zondag 6 mei 2018

Birthday Mermaid

Goedemorgen allemaal,
 
Vandaag wil ik dit kaartje met het zee-thema met jullie delen. De digi van Lili of the Valley lag al een tijdje te wachten maar was nu eindelijk aan de beurt om gekleurd te worden met de Polychromos van Faber Castell. Ik ben nog steeds zo blij met deze potloden mede doordat ze zo'n mooi pigment hebben. Ook het mengen gaat super, kijk maar eens naar het kleurverloop in de staart van de zeemeermin. Voor nog meer schittering en magie heb ik rondom het plaatje embossing enamel gestrooid, ook weer zo'n prachtig product. De digi heb ik uitgestanst met een mal van Marianne Design (CR1248). Hierachter heb ik twee visnetten (Joy, 6002/0992) gemaakt uit kraft papier
Zoals jullie zien heb ik niet alleen gebruik gemaakt van een digi maar heb ik ook de leuke zeediertjes (LF1295, LF1050,LF899) van Lawn Fawn gekleurd en een plekje gegeven op deze kaart.
Voor de achtergrond heb ik het Romatic Summer design papier van Studio Light gebruikt. Hierbij zit ook een blok met bijpassend cardstock welke ik gebruikt heb voor het zeewier (Joy, 6002/0989, 6002/0654) te stansen. De schelpjes heb ik uit design papier gestanst met het leuke schelpenliniaaltje van Marianne Design (CR1363)
Aangezien de kaart al redelijk goed gevuld was moest er dus een niet al te grootte tekst op, deze heb ik uit de set van CC Design (RB1116).
Het geheel heb ik verwerkt op een basis gemaakt met een Dutch Doobadoo mal (470.713.163)
 
Laat de tropische temperaturen maar komen zodat we nog meer van deze leuke thema kaartjes kunnen maken !
 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en graag tot ziens bij mijn volgende kaart !
 

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart met lieve afbeeldingen die heel mooi ingekleurd zijn Lilian. Past perfect bij het mooie weer :)
Lieve groetjes Miranda

Een reactie posten