woensdag 3 januari 2018

Lekker Sweet

 
Goedenavond allemaal,
 
Allereerst de beste wensen en veel creativiteit voor 2018 !
Vandaag heb ik de hele dag heerlijk geknutseld. Maar liefst twee kaartjes gemaakt waarvan dit er eentje is, de andere komt later deze maand.
Zo fijn om eens heerlijk ongestoord te kunnen knutselen. De kids hebben nog vakantie dus geen
 ge-taxi van en naar school en/of andere verplichtingen. De meiden konden vandaag dus ook heerlijk ongestoord spelen en dat hebben ze gedaan ook !
 
Dit kaartje zat alweer een paar dagen in mijn hoofd dus heb nu weer plek voor nieuw, hihi.
De basis is Shape Art Candy van Dutch Doobadoo (470.713.160) en daar past deze leuke digi van Mo Manning perfect bij. De Sweet Candy en de Donut Worry set van Lawn Fawn passen er ook leuk bij. Deze heb ik allemaal gekleurd met de ZIG Clean Colors. Voor de glitters heb ik gebruik gemaakt van de Starry Colours van Gansi Tambi en de Iridescent Shimmering Watercolour paints van Creative Expressions. Rondom de digi heb ik nog Embossing Enamel gestrooid van Stampendous.
Het mooie takje achter de bloemen gemaakt heb ik met de Branch Leaves van Joy (6002/0939) gemaakt.
 
Ik hoop dat er nog veel van dit soort dagen mogen volgen dit jaar en dat ik jullie hier weer mee kan inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij de volgende kaart !
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten