vrijdag 10 november 2017

Xmas with black



Goedemorgen allemaal,

Vandaag een stoere kerstkaart op mijn blog.
Op de KreaDoe heb ik de nieuwe letter mal gekocht van DDD (470.715.820) en dit was het eerste idee wat bij mij opkwam toen ik ze zag. Ook de digi van Mo Manning kwam meteen bij me op.
Als basis heb ik de Shape Art tag van DDD gebruikt en hier passen de letters mooi op.
Deze digi deed me denken aan een stoer kaartje maar toch ook een beetje lief. Het stoeren zien jullie terug in de zwarte accenten en het lieve zit in het roze van het Snowflake Kisses design papier van Joy (6011/0526). 
Deze kerstbengel heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Op de bontrandjes heb ik Flock poeder gedaan, zo lijkt het net echt.
Natuurlijk heb ik ook nog gebruikt gemaakt van enkele mallen nl:
- ijspegelrand, Joy 6002/2036
- dennenbomenrand, Marianne Design LR0283
- Happy Holidays Poinsetta, Joy 6002/0776
- Holly Leaves, Joy 6003/0769
- hulsttakje, Joy 6003/0059
Voor de finishing touch heb ik enkele pailletten aangebracht en parels gemaakt met de NUVO Paerl Drops.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb gebracht en wens jullie vast een creatief weekend !

Tot bij mijn volgende kaart !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten