vrijdag 3 november 2017

Lovely Merry Christmas


Goedenavond allemaal,

Vanmorgen heb ik de boel de boel gelaten en even knutseltijd ingelast.
Eigenlijk had ik een ander project in gedachten maar aangezien ik niet veel tijd had heb ik mijn plan aangepast. Dus..... even wachten op meer tijd hiervoor.

De basis voor deze kerstkaart is de DDD Shape Art Heart tag, welke in bekleed heb met design papier uit de Woodland Winter Paper Pad van Studio Light.
In het midden van het hart staat de kerstwens gestempeld in zwart en rood met een stempel uit de Merry Messages van Lawn Fawn. De tekst heb ik in het midden van een mooie blauwe mal van Joy (6002/0459). Deze heb ik in wit cardstock gestanst en daarna gemat op dp papier. De tekst heb ik nog extra laten schitteren dmv Embossing Enamel en enkele gouden sterretjes.
De digi van CC designs heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Achter dit leuke hertje heb ik een dennenboom (Marianne Design, LR0378) geplaatst waar ze haar lampjes in kan hangen. 
In de lucht vliegt de kerstman in zijn slee die getrokken wordt door zijn Rudolph's (Marianne Design, COL1340).
Met de lintjes uit mijn pakket (samengesteld door Kimya) passend bij de Paper Pad heb ik de tag afgewerkt.

Zondag ga ik ideeën opdoen bij de KreaDoe maar niet getreurd, voor ik ga eerst een twee nieuwe kaartjes op mijn blog.
Zie ik jullie zondag?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten