zondag 17 september 2017

Kerst in ruitvorm



Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaartje van mij voor de reminder van de challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges.
Als jullie nog niet mee doen hoop ik jullie te kunnen inspireren met deze kaart.
Het thema is Alles Mag dus laat je gaan !
Voor meer inspiratie kun je ook kijken of de Facebookpagine van Kaartjes Inspiratie Challenges waar  de andere meiden ook hun leuke creaties laten zien.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de DDBD Shape Art Rhombus, deze heb ik aangekleedt methet Believe in the Magic design papier van Joy.
Rondom de mal heb ik een dennenrand gemaakt met de Pine branches mal van Joy (6002/0770).
De dennenbomen heb ik gemaakt met de Christmas trees mal van Joy (6002/2056 en LR0378 van Marianne Design.
De grappige digi heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors en voor het goud en zilver effect heb ik de Starry Colours van Gansai Tambi gebruikt.
Het hoekje met gouden sneeuwvlokken heb ik gemaakt met een mal van Joy, helaas heb ik hier geen nummer van.
De lintjes komen uit mijn "kerstpakket" van Kimya.
Voor de finishing touch nog hier en daar pareltjes gemaakt met de Paerl Drops van NUVO.

Veel plezier met het maken van jullie creatie, ik ben ontzettend benieuwd !

Fijne dag nog !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten