zondag 3 september 2017

Herfst-xxx-jes


Goedemiddag allemaal,

Het is nog zomer maar toch merk je dat de herfst in aantocht is en dan krijg je zin in herfstkaartjes.
Dus ben vandaag na mijn mannenkaart aan een herfstkaart begonnen.
Aangezien de mannenkaart nog niet bij de gelukkige gearriveerd is houden jullie deze nog van mij tegoed.

De digi van Mo Manning heb ik al een tijdje en heb hem netjes bewaard voor mijn eerste herfstkaart. 
Ook vandaag weer lekker aan de kleur geweest met de ZIG Clean Colors en voor wat goud effect in het kroontje gebruik gemaakt van de Starry Colours van Gansai Tambi.
Voor de basis heb ik gebruik gemaakt van de DDD Shape Art Tag en design papier uit de Autumn set van Joy.
De boom en het vosje komen uit de One of a kind Autumn set van Joy (6011/0502). Ook de klimopcirkerl is van Joy (6002/0471)
Deze keer ben ik in mijn deco bak gedoken voor iets voor bij de bloem En daar vond ik de paddestoelen en de appel en zelfs nog een leuk bedeltje.
De tekst vond ik er perfect bij passen en is ook van Joy (6410/0010).

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge bij: 
https://keartjesvanlilian.blogspot.nl/2017/09/herfst-xxx-jes.html

Hele fijne zondag nog npen tot de volgende keer !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten